Sunday, February 22, 2009

sEronOk vs gEmbiRa....

aper itu kegembiraan dan keseronokkan...???...bukan ker kegembiraan
dan keseronokkan tu satu benda yang sama tp berlainan maksud
nyer...bagi aku...kiter mesti mencari keseronokkan untuk mendapatkan kegembiraan...

xkisah lah kiter nak seronok ngan saper22 pun...yang penting kiter
gembira...nak berseronok sorg22 pon xkisah...sbb kita lah yg
menentukan kegembiraan kiter...tp kadang22 dlm berseronok kiter mst beringat22...sbb ader kater22 org tua zaman dulu kala...klu seronok sgt ari nie..jap agi nak nagis...erm betul ker..?????

betul lah kot....smlm aku pegi trip umah panjang bidayuh kat
kampung borneo..anjuran bdk thn 2 FEB...erm...mmg best...kampung tu
terletak tgh22 bukit...kat ctu kami wat mcm22 aktiviti...sronok sgt...aktiviti plg syok aktiviti main air ujan....huuhuh...sebenarnyer bukan main air ujan...tapi main air
sungai, task kami kena cari udang dan ketam...mmg best..tp skali
ujan lebat lak...terbantut pencarian udang ketam kami....masa nak
bertolak balik ke kampus....skali kasut aku putus...mmg sedih...dah lah kasut aku beli mahal (bagi aku lah) br pakai sebulan...hhuhuhh....walaupun aku sedih sbb kasut aku putus...tp aku xder lah tension sgt coz aku dah berseronok hingga smpai tahap klimax kegembiraan...hahahh....



so ari nie aku terpaksa mintak tolong si pakli (kwn baik aku) teman
aku kuar cari kasut baru...huuhu...duit ag...bankrap seh aku
nie...baru awal sem aku kat cni...tp aku dah hampir muflis...mati
lah aku...tiket flight pun aku xbeli ag...warghhhh....mak abah help
me....

hope lepas nie aku kena lebih berjimat cermat...sbb aku dah sem
last kat cnie...huhuhu...but at de sem time...kiter mst enjoy...yeeehhaaaa.....
ok lah celoteh pagi aku pada hari nie...masa untuk mandi....sekian dari aku miss aifan_nabil.....heheh...


da..da....p mandiiiiiiiii.....heheheh...tatatat...



:) :P...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers