Wednesday, November 30, 2011

Morning Sickness

Salam Ukhwah pada semua hamba Allah di muka bumi nie...

Semalam aku sangat22 lah kepenatan...nak kata kerja banyak sgt...xder lah banyak sgt..as usual..skang nie aku slalu sangat xdapat tido dengan lena...ader jer yg sakit..malam22 sebelum nie..aku sakit di bahagian pinggul hingga ke kaki...kejadian semalam plak, aku hampir asma...fuhh...batuk yg sangat teruk...

en.husband dah mula risau...dia lumur aku ngan balm panas...rasa macam melecur kulit aku..huhuh...cian en.husband terpaksa berjaga malam+jaga cik.wife yg acap kali sakit...

walaupun dah lumur22 balm 1 badan...batuk aku xjuga surut...en.husband kasik minum air panas, xjugak berenti batuk aku...dada aku semakin berombak...nafas aku berbunyi kuat...semakin risau....takut22 effect baby dlm kandungan aku niee...

last solution...br aku terfikir utk minum air kulit delima...skali lagi en.husband bergegas ke dapur ambil air kulit delima...Alhamdulillah...lepas minum segelas..terus aku boleh tidur dengan lenanya....Syukur

kul 5 pagi aku terjaga utk ke toilet...gara22 minum air bergelas22 sebelum tdo..huhuhu...
aku agak mengantuk...tp gagahkan diri utk pegi mencari rezeki...

kisah OTW nk pegi kerja...dada aku mula rasa xsedap...rasa meloya yang amat sangat...aku tahan jugak..langsung aku xdapat menyandar di kusyen kereta...so terpaksa lah aku menegakkan badan hingga sampai di opis...fuhh lenggoh badan aku....
Sesampai jer aku di tempat parking kereta...rasa loya yg aku cuba utk tahan td...dah xdapat aku bertahan lagi....
............
.........
......
...
uwekkkkk....sekali lagi uweeekkkkk......fuh...hilang terus rasa loya td...abis tempat parking keter...huhuhuh.....
:::
::
:
syukur aku juz muntahkan air jer...coz perut aku masih lagi kosong...dan aku sangat lah penatttt....huhuhuhu

dan hari nie...akan menjadi hari yg sangat penat dah meletihkan..... X__X

p/s :: thank en.husband sudi jaga cik.wife...sayang awak..hihhihhii

2 comments:

  1. Salam kak Ila :)

    Jaga diri taw, kalau penat, rehat kat surau,hehe.

    hope sumenya baik - baik saje :)

    ReplyDelete
  2. hehehee....thank u frenn....opppss..

    waalaikumsalam...hihihihi...

    smlm jer mcm teruk skit, hari dah ok dah...hope the next222 days gonna be OK..hehehe

    ReplyDelete

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers