Tuesday, February 28, 2012

Unstable Emotion

Selalu nyer lepas check up pregnancy aku mesti happy giler...maklumlah..dapat tgk baby...(klu aku kaya aku beli jer mesin doktor tuh) huhuhu....tp hari nie emosi aku..aihhh...susah nak ckap...nie semua gara-gara aku kena cucuk...fuh..perkara yang paling aku xsuka...tetiba jer aku kena cucuk...doktor kata dos pertama utk elak kancing gigi...dos pertama..??? hrmmm that mean ada dos lagi lah..huhuhuh....next check up aku kena cucuk lagiiii...waaaa....

dan paling tak best nyer....after 6 month deliver aku kena cucuk rubella gara22 aku nyer rubella below than 5 = negetive...fuh...

sakit kena cucuk pagi td...sampai skang masih terasa...huhuhu...dah lah keja banyak giler hari nie...mmg buat aku hilang sabar jerr...

memandangkan aku emosi aku xbrapa nak ok..so aku pun kol mak aku konon nyer nak bercerita...utk hilangkan strees tp hrmmm...bertambah tak stabil lak emosi aku....

adoiii lahh.....rasa cam sakit jiwa lak...nak jerit pun ader gak...sabar22....selawat byk22....dugaan...(cubaan utk muhasabah diri)

lagi 4 minit lagi nak asar...surau dulu lah...dengan harapan tenang jiwa aku...Amin...


p/s : aku paling failed nak tulis title..

1 comment:

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers