Friday, May 4, 2012

Check up 33 week

Semalam awal22 pagi aku dah kejut en.husband nak pegi klinik...skali tersesat lah pulak...adoii...nie kali 1st visit aku di hospital bersalin...tak sangka jugak aku walaupun hospital swasta tp still lama gler menunggu turn...lebih kurang mcm hospital gomen jugak...hrmm...aku dapat giliran no.15 tp kul 1230 baru nama aku dipanggil..adoii...kul 2++ baru setle..

tp perkara yang paling aku xsangka...aku kena ambil darah lagi...adoii....gara22 doktor kata last aku check darah tahun lepas...so dah lama, maybe HB aku dah berubah...tepat tekaan doktor tuh, HB aku turun sedikit..dlm 1.++..hrmm...

Disebabkan terlalu lama checkup doktor bg aku mc dan en.husband dapat timeslip..tp time slip dia start jam 8 hingga jam 3...

Hrmm...dah alang22, setakat nak pegi keja masuk 1 jam jer...better blk umah jer...dah lah panas membahang...fuhh...

tp tak balik umah terus....setlekan suma bil22 yang tertunggak...alhamdulillah...suma hutang dah dijelaskan...amin..

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers