Friday, February 8, 2013

Tenang Hati Ku..dgn pengasuh baruu

Alhamdulillah syukur pada Yang Maha Esa,

Tak sampai pun seminggu, Auni dah mula serasi ngan pengasuh baru...pengasuh cakap Auni dah pandai nk main22 barang mainan kt umah pengasuh...

tp tuh lah...aku kena tabahkan hati time nak hantar...

bila pengasuh hulur tangan jerr...Auni memang akan hulur tangan jugak...tp menangis tetap akan menangiss...aduhhh....nasib tak boleh ckp lagii...klu tak kompom...
menjerit "nakkkkk ikutttttt"....sabau jer  lahh..

paling aku rasa kelakar nyerr...masa hari pertama n kedua hantar ke rumah  pengasuh Mak nie,
Pengasuh citer, makanan yang dia suap ke Auni...habis dimakan...tp Auni akan muntah kan semula...adoiii...jenuh lah aku blk sentall kain22 muntah dia...huhuhuh....

tp hari ke3 . ke4...alhamdulillah...dia makan habis...tp susu...minum skit jerr...semalam kasi 4 botol x 2oz...hanya habis 3botol jer...botol ke3 tuh...time aku dah amik Auni dah...

Hari nie aku hantar 3botol x 2oz...harap22 habis lah...ok lah aku dah lambat nk amik Auni...

Terima Kasih Ya ALLAH.....

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers