Saturday, February 6, 2016

New Life

Lama gila aku tak update... Terlalu bz dgn rumah tangga Dan kelatah anak2...kini aku dah punya 2 anak...alhamdulillah.. Dah sepasang...

Xder yang lebih membahagia kan ku selain drpd anak2 permata hati, Dan suami yg penyayang...

Skang aku otw blk kg...adik ke 2 aku nak tunang... Besar dah adik2 aku...ingat lagi masa mak n abah pegi haji...aku jaga adik2 yg masih xpaham kenapa mak n abah tglkan dorg...kini dorg dah besar...dah pandai atur kehidupan sdr....aper pun aku doakan dorg bahagia Dan berjaya dlm kehidupan dorg...

Dan kini tanggung jawab ku hanya utk anak2 permata hati ummi n abah...

Nur Auni Afrina Dan Muhammad Akif Azfar..ummi syg sgt2 para kamu ber2...semoga menjadi anak2 soleh dan solehah... Amin

For my husband...love u so many much...till jannah

2 comments:

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers