Friday, January 22, 2010

kisah idup aku...

cam besa...tajuk aku xkan sama ngan content aku...lantak lah..aku nyer blog..so sesuki hati aku lah....nak sama ker tak....
pepagi buta aku mandi dlm bilik mandi..xkan lah mandi kat koridor raya lak kan...dapat 1 idea (mandi pon sempt pk, mmg proff aku nie)...nie suma gara22 aku terpikir blk ape yg aku borak dlm tepon ngan kwn lama yg jarang-jaring aku kontek(flash back lah konon)...amaran!! flash back aku xder video k..

konon aku nak citer nie cm benda bestlah, padahal..hampeh..cm besa, aku citer pasal aku lah...idup aku..yg kejap22 pk cni..kejap22 pk sana..suka suki aku lah aku nk pk aper...atleast otak aku bersenam ngan pkiran mcm22..xder lah otak aku nie relex sgt..kang otak gemuk..jd kepala besar dr badan lak...kang xbalance lak...

sesajer aku nak tulis kat cni...mana tau tetiba aku ilang ingatan..leh aku baca blk,apa yang aku ader, aper yang aku xder...tp xtau lak, klu aku ilang ingatan smpaikan aku lupa blog nie...hahaha...

1983 - aku lahir..1st time tgk dunia..fuyoooo best oOoo...
1984 - aku dah blh berjalan...dah blh men kejar22 ngan mak aku...lupa lak aku dpt gelaran bulat...nasib besar comei..n slim..hahaha..pasan jap...
..
..
..
..
....
....
...
2008 - tahun terakhir aku cium tgn lelaki plg aku sygi, cintai, kasihi....
2009 - aku kehilangan insan bergelar lelaki dlam idup aku...dia lah abang, adik lelaki, dan dia lah abah,daddy,papa,ayah...
2010 - tahun pertama aku belajar idup lelaki plg aku cintai...
....
...
22/01/2010 jam 12.00 - zaza dah tunggu aku kat cafe..dia bab mkn laju jer..aku masih kat lab...tulis blog..hahahaha.....zaza im coming....

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers