Friday, January 15, 2010

new begin...

adeh...ari nie kali kedua aku jumpa supervisor aku...huuhu...adeh..aku rasa cam susah sgt nak install rock linux...ader ke patut dia ckp anak buah dia umur 13 tahun pun terror pasal linux rock...padahal aku tnya lecturer pompuan lain n kwn22 aku, diorg pon xth...
nak je aku jumpa anak buah dia suruh install linux nie...br dia tau dunia kecik ker besau...klu linux Ubuntu ke fedora ke..aku tau lah..nie Rocks...rock lah sgt...eeeiiiii nyampah lah.....

aku nie dah lah xbleh blah...klu org ckp kasar22 mula lah aku nak nagis...adeh....

jenuh lah aku...masa 1st day aku dtg jumpa sv, dia kasik aku masa 2minggu...br 1minggu, aku jumpa dia smula...dia dah nak jumpa ari selasa...cehhh...nyesal aku p jumpa dia...xcukup 2 minggu ag...ahhh...dah lah pc kat fyp tuh xdapat ag..dah berhari22 aku carik akak technician tuh..skali ari nie dia cuti lah pulak..adehhh...

naper lah permulaan aku nie susah sgt...erm...mungkin aku akan senang kot di pertengahan n di pengakhiran...hopefully lah...aminnn...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers