Thursday, May 6, 2010

sELangKah...

5/5/2010....selangkah ke depan...abis dah presentation utk FYP aku...amat menakutkan...syukur pada Ilahi..aku xder lah kena "tembak" sedahsyat22 cam org22 seangkat aku.... tp result nyer jgk amat menggerun kan...aku tunggu bantuan dari MAHA MENOLONG....

aper yang kelakar nyer...kawan222 se-FYP aku isau aku akan nagis masa sessi presentation...tp syukur aku xnagis...hehheehh...

sehari sebelum presentation, ader member se-supervisor aku isau aku akan nagis then dia suruh aku nagis siap22 malam b4 present...hehhe...




No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers