Saturday, May 29, 2010

teraKhir de cNie

..balikkk...yuhuuu...tp pasti suka duka de cnie menjadi kenangan terindah dalam idup aku...walaupon byk pahit dari manis...tp suma tuh aku anggap sbg pengalaman dalam mengenal erti kehidupan sebenar....aku syukur ngan pengalaman nie...erm...aku harap nie adalah kehidupan terakhir aku di bumi kenyalang nie..erm....dan kehidupan baru akan lebih better dr skang ....Amiinnn.....

~~~balik nie..agenda pertama, pegi kenduri kawin kawan22....syukur, n hepi sesgt tgk kwn22 dah jumpa kebahagian diorg...hope dorg terus bhgia hingga akhir hayat...AKU...akan terus kan kehidupan yang masih bersisa...masih perlu menjaga keperluan n lesihatan ibu n didik adik22 yang masih membesar menuju alam remaja dorg....aku harap aku dapat jd kakak, "abang" n "abah" terbaik utk keluarga tercinta...xder yg lebih bahagia selain dr melihat adik22 membesar tanpa ader aper222 kekurangan...walaupon dr segi kewangan mahupun dr segi kasih sayang....

aku berdoa agar lebih matang dalam berfikir, tabah, n bersabarr....Aminn....
Doakan aku wahai penghuni langit dan bumi.....

3 comments:

  1. All The Best For You.... :)

    ReplyDelete
  2. semoga segalanya dipermudahkan untuk awk.... aminn...

    ReplyDelete
  3. Aminn...Doa itu telah pun termakbull...

    ReplyDelete

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers