Wednesday, February 16, 2011

susu tambah gula...fuHH!!!

aku ngan en.husband...bnyak perkara between us too different...aku suka baju berlipat, dia suka baju bergantung, aku suka panas+suam22, dia suka sejukkk cam salji, dia suka pasang econ, aku suka angin luar, dia suka pedas, aku lak no pedas222...huhu...aku suka minum without sugar, dia suka manis...wahhh...minum susu pun letak gula...fuhh , xpnh aku minum ader gula...hahaa....tp ktorg sgt bahagia....sbb dpt blajar utk terima sumting difrent...hehehhe....
aper22 pun...bersyukur sgt..sbb en.husband sgt22 ringan tulang utk tolong aku uruskan keja umah...aku basuh baju, dia sidai baju...terima kasih Allah kerna berikan dia utk ku...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers