Wednesday, February 9, 2011

5 hAri berGelar iSteri

Alhamdulillah...selesai sudahh majlis akad nikah dan majlis perkahwinan aku dan husband....juz menunggu 13hb 3 2011 utk majlis sebelah lelaki...

Sudah pasti 1 perasaan dan kehidupan yang sgt berbeza...dan susah aku nak ucapkan...erm..
perubahan paling ketera....aku kini sentiasa bersolat jemaaah...Alhamdulillah...ketika berdua...aku dan husband tak penah solat berasingaan...makasih kepada mak yang menegur...supaya sentiasa bersolat jemaah...

kini aku bahagia kerana aku ada "private imam" yang senantiasa imam kan aku setiap waktu....kecuali time keja, zohor n asar....

Dan my hubby jugak adalah penyatu hubungan aku dan adik beradik aku ketika ada salah faham skit22..bersyukur kehadrat Illahi kerna kurnia kan lelaki itu kepada ku...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers