Thursday, January 19, 2012

Daftar Haji..Alhamdulillah

Syukur alhamdulillah...tak tahu nak cakap aper...terasa seronok sangat...akhir nyer perkara yang aku inginkan dalam hidup hampir tercapai...Thank You ALLAH...
aku dah daftar haji...walaupun lambat lagi tarikh tuh..insyaAllah dengan izin Allah mungkin dapat pergi lebih awal klu duit dah cukup..from now aku kena mula saving...xmo dah boros22 beli baju yg tak berfaedah...hehehehe...

aku yakin 100% klu nawaitu berada di landasan yang benar...pasti Allah permudahkan jalan..Amin...

aku senantiasa berdoa agar aku dan en.husband dipermudahkan dalam segenap hal..insyaAllah..

Aku nak jd sebahagian org dalam pic tuh...Amin..


credit google pic

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers