Friday, June 8, 2012

baby kentut dalam perut..????

Tajuk macam melucukan jerr...pelik pun aderr...hrmmm...

baby leh kentut erk dalam perutt??...pengalaman menarik niee...hehee..tp itu lah yang aku dengar dan alami sdr...terkejut jugak...terus aku skype en.husband..then en.husband kata, baby mmg boleh kentut dlm perut...owh my God...its funny...Subhanallah...

terkejut jugak aku dgr...tgh relex22, sambil layan blog22 org..tetiba jer ader bunyi kentut dlm perut , kuat jugak...aku ingat ker perut aku berangin tp mcm mustahil sbb aku xrasa perut aku berangin pun....menakjubkan betull...kelakar lahh....

ape lah anak aku buat nie, sampai terkentut kentut niee...hrmmm....

2 comments:

  1. terjumpa info ni, juga pasal kentut… sharing is caring :) - Soal Jawab Tentang Kentut

    ReplyDelete
  2. terima kasih drop msg kt cni, n makasih sudi share info baby kentut, lucu kan

    ReplyDelete

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers