Tuesday, September 11, 2012

3 Bulan sudahh..

Wahh...dah lama aku tak update blog...start cuti bersalin sampai baby aku dah 3 bulan ..dah bersawang page aku nie....

Syukur alhamdulillah anak aku NUR AUNI AFRINA BT MUHAMMAD ZULFADHLI cukup 3 bulan hari nie....selama 3 bulan aku menjadi ibu..macam macam dugaan dan rintangan aku lalui...fuh..memang mencabar lah menjadi seorg ibu nie...

hari sabtu nie aku nak pegi cucuk Auni di Annur, hopefully dia xdemam la..

Dalam otak aku nie dah panjang berjela karangan tentang pengalaman bersalin aku...cuma nyer tak transfer di page nie jer...aku mesti lakar kan jugak pengalaman bersalin aku...utk kenang kenangan aku di masa akan datang...


Nur Auni Afrina buah hati Ummi



No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers