Friday, November 23, 2012

Breastfeeding : Rezeki Auni

Alhamdulillah...1st time aku pump dapat 7oz...rasa macam nak melompat22 jer...nasib duk dalam keter...tak jd nk melompat..hehehe....

Kenapa erkk susu tetiba byk..????

Jawapan pertama : Allah Maha Kaya, Allah bagi rezeki setelah aku usaha mcm22, dan berdoa siang mlm.

aku sendiri tak tahu aper penyebab tetiba hari nie susu byk membuatkan aku senyum satu hari (kompom org kata aku gila) huhu....

 Asal nyer aku nak puasa, so aku n en.husband bangun sahur, makan nasi then aku buat lah ESP tuh, macam biasa aku akan pump kat dalam keter...mmg sgt222 tak sangka...

susu dah penuh botol wahhhhhh....sukerrrr....

pastuh terpaksa tukar botol...

totol pump dlm keter 7oz....best222 alhamdulillah ...terima kasih Allah..





No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers