Thursday, November 8, 2012

Hilang Mood

kejap22 mood ok kejap222 mood xok...hrmm...jarang sekali aku nak bad mood...walaupun ader problem besar mcm mana pun...aku tetap dengan mood yang masih terkawal...

tp skang nie aku sangat22 xder mood...rasa macam nak nages pun ader...eeeiiiieieieiei...geram222...

padahal pagi tadi aku ader problem ngan pengasuh....tp aku still dalam mood yg baikkk...

aku xsuka lah moody222 nie...rasa serabut kepala....tp di sebabkan org paling dekat ngan aku yg buat aku hilang mood....mmmg rasa sanggat benggang...


ishh...tension lah...rasa mcm xmo tgk muka dia dahhh....tp duk dekat n nmpk sokmooo...tension twnsion tensionnnnnnn....aduhh

1 comment:

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers