Wednesday, December 5, 2012

Balik kampongg ooooo....lalalalaa..

perkara yang paling aku seronok...ialahh...dapat pegi jenjalan...hehehe...(laki aku baca kompom kena sekeh kepala..hehe)

aper pun esok aku dah start cuti utk kenduri aqiqah anak...so skang nie aku nk tulis pepanjang kang lambat lak aku nak balik mengemas...

aduh penat nyer...baju tak kemas lagi...huhu..

ok lah  aku mau blk lu....

selamat bercuti utk aku sekeluarga, semoga perjalanan aku esok di berkati Allah...Aminnn

berdoa skit :

Ya Allah aku mohon pada-MU agar perjalanan kami selamat sampai dan selamat pulang dan selamat segala22 nyer..dan dipermudahkan segala-galanya...AMIN.


No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers