Thursday, December 27, 2012

Nagess Lagii....

Aduhhh...sejak aku jadi ibu nie...sensitif btol jiwa raga aku nie...

sebelum kawin aku nie mmg seorg yang sensitif...salah skit nages, marah skit nages...tp skang jiwa aku bertambah222 sensitif..huuhuhuh....skang baca citer org, aku dah nages, tgk org sedih aku nagess...skit22 nagess...aduhhh...malu lah mcm nie...sbb air mata xder empangan da...air mata aku jatuh terus basah tudung..huhuh....

xdapat dah nak cover222...aishhh....hilang kemachoan aku...huhuhu...

pernah aku baca kisah seorg ibu nie, anak dia meniggal masa umur 10bulan....aku menages macam kena pukulll....aduhh naper lah aku  nie...en.husband tgk, hrmmm geleng kepala....

aku heran buat per lah jiwa aku nie mcm span berair sentuh skit terus menitis...

nak kata aku nie xtabah, tabah jugak (hehehe...perasan jap) tp nages tetap nagesss...waduhhh....


No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers