Thursday, May 23, 2013

Mengelegak otakk akuuu

semalam balik keja letih22....sekali aku tgkk ader skrew depan pintu rumah aku....cuak kejap aku...takut gak, kalau22 rumah aku kena ceroboh pencuri bcoz baru22 nie ader announcement kawasan rumah aku ader kecurian...tp aku tgk pintu umah aku masih lagi berkunci....lega kejap...

tetiba en.husband kata, piring astro tuh dah makin bertambah depan umah akuu....wahhh...berderet kottt...kelam umah akuu...tension nyerrr....

hari nie aku dtg keja...aku call astro...customer service tuh kata aku kena pegi jumpa pelanggan astro tuh sdr.....mengelegakk kot otk aku dgr...terus aku letakk fonn...sial astrooo....aku sdr pun tak pakai astro...tp piring astro penuh kt umah akuu....mmg kena bala lah dorg nieee...

tak der agak22 lagii...mlm nie kompom aku akan potong cable astro dorg....tak buang jugakk....aku bukak sdr buang dlm tong sampahhh...mcm sial jerr...menyusahkan org...ko nk pasang astro pasang lah...tp jgn menyusahkan org....hari minggu aku nk jemur tilam ke bantal ke toto ke...dah terpaksa smpai ke rumah orgg.....mmg cari nahas btoll...

benggang akuu siottttt......

##moodtensionngancustomerserviceastromcmsialll######

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers