Monday, January 31, 2011

Last keja as a "bujang"

Menghitung hari...detik demi detik...hehehe...erm...tiada kata yang mampu aku bicarakan...tiada lafaz yang mampu aku luahkan...hanya menunggu masa utk aku bergelar "isteri"...

Hari nie adalah hari terakhir aku berkerja dengan memegang status "bujang" dan selepas ini aku akan bergelar "isteri" or bini org...hrmm...pesan bakal suami aku..."dah kawin nnt, buat cara org dah kawin yer...jg adab pergaulan, percakapan, tingkah laku dan cara pemakaian...xnak dah bersikap seperti zaman22 bujang lagi"....hrmm...aku yg mendengar hanya mampu melirik mata jer...pelahan jer aku menjawab "InsyaAllah"...

4hari lagi aku akan melangkah ke alam perkahwinan...Semoga perjalanan hidup aku dipermudahkan dan dimurahkan rezeki ..aminn..


credit google pic

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers