Thursday, April 14, 2011

DaH Mula Nak Meloya...






Fuh...sejak aku tahu aku pregnant...suka sangat aku xder nak rasa mual ker aper ker...juz en.husband jer demam seminggu...


Start semalam, masa drive balik keja...perut aku dah rasa semacam dah...fuhh...sudahhh!!!
huhuhu.....rasa nak muntah sgt222....tp kuatkan semangat...tahan semampu yang bolehh...huhuhuu...sampai jer kat umah...aku terus baring...sambil menahan loya....

Alhamdulillah...aku tak muntah...mcm biasa...balik keja kompom aku akan tepon+wat 3G ngan mak aku....borak22..lama gak ar borak...hilang dah rasa mual n loya tuh...xlama lepas tuh...en.husband dah blk dari keja...hehehee...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers