Sunday, April 17, 2011

Hari Minggu Ke 3

weekend kali nie aku rasa agak tenang+selesa+menyeronokkan....umah aku semakin hari, semakin menampakkan mcm umah tangga...heeheee....means, xder lah nmpk cam rumah org bujang ag...minggu22 yg lepas...umah aku agak serabut..yer lah...xabis22 tukang rumah wat keja xsiap...skang Alhamdulillah... en.husband lak banyak menbantu aku wat keja rumah...makasih banyak22 mr.husband...luv u so muchh...en.husband lah yg berusaha keras pasang suma langsir22 dlm umah nie... petang semalam, aku dapat kunjungan dari kawan en.husband...seronok ada org datang melawat...heheheee....syukur jugak time tuh aku tetiba rasa nak wat cucur udang...ader gak juadah nak jamu tetamu...xder lah kosong sgt.....ermm...malam nyer plak...aku ngan en.husband p tgk wayang...tgk citer RIO...seronok nyerr.....ketawa mengekek aku dari awal citer smpai abis citer...heheheehee...lawak sangat... abis tgk muvie...singgah beli burger....makan kat umah, pas makan terus tdo...eeiiii.....xsenonoh aku niee... ari nie lak....juz duk kat umah...rehat22 kan badan....coz sok nak keja...heheheheee.... rest of peace..

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers