Thursday, May 12, 2011

Alahaiii...rasa serba salah lakk...

fuh...awal22 pagi dah wat salah...huhuuuu...ape kes~~~

meh nak crita...kawasan umah aku nie mmg crowded ngan keter...parking xcukup so..parking pun bertindih22 ler...nak jadi kan crita...kul 715 pagi td aku intai dr tingkap tgk keter aku masih ag kena block ngan keter lain...so nmpk gaya nyer aku kena lah turun p keja sama ngan en.husband kul 740pg....pastuh kul 730am..aku intai skali ag...tgk22 keter yg block blkg keter aku dah xder...maybe dah p keja kot...hheeehe..so xpayah ler aku nak turun awal skali ngan en.husband...

Lepas en.husband p keja...aku relex22 lu sambil tgk rancangan tanya lah ustaz tv 9 smpai habis...means kul 8 lah...abis jer rancangan tuh...aku pun turun nak p keja...

sesampai nyer aku kat kereta...alamakkk....ader keter lain lak block keter aku...3 bijik lak tuh...2 iswara,1kancil...wahhh...geram nyerr...parking dah banyak kosang...aper hal nak parking belakang keter org gak...

hhuhuuu...kehulu ke hilir aku dok pk cam ner aku nk tolak keter nie..huhuhu...keter kancil duk depan skali arah menurun bukit..skali aku tgk..keter kancil tuh angkat hand breakk..perghh terbaeekk kot...block keter org pastuh angkat hand break..huhuhuu...

terpaksa lah aku tolak keter iswara 2 bijik tuh arah naik bukit...hhuhuuu...isau lak aku..takut jd aper22 kat baby aku..wat keja berat...huhuhuu...

aku tolak keter iswara yg belakang skali pastu br keter iswara yg betol22 blkg keter aku...tolak punya tolak...skali..debummm...fuh...terlajak tolak...terlanggar ngan keter merah yg belakang skali...adoiii...

dengan rasa takut dan tak pk panjang....aku masuk jer dlm keter...terus pecut...takoottt....huhuhuh

bw keter separuh jalan...aku rasa serba salah la pulak...huhuhuhuu....

kepada pemilik kereta tersebut...mintak maaf yer...tak senjaga...huhuhuu....

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers