Tuesday, April 3, 2012

Check up 7 bulan

Alhamdulillah semua nyer ok..tp...berat badan aku menurun...sepatut nyer time sekarang nie berat aku meningkat..so di situ aku sedikit kurang normal..

My baby dah terlalu active...membuatkan aku rasa cepat letih...klu ikut kan hati...aku nak baring jer 24hour...tp aper blh buat aku terpaksa bekerja...

Berat baby aku pun dah meningkat 1.58kg...dah besar yer anak ummi...

dan yang paling aku tak tahan...aku kena cucuk...so now...tangan kanan aku dah terlalu sakit n lenggoh22 yang amat sangat....

esok kompom, badan aku lemah222...huhuhu

aper pun aku bersyukur baby aku sihat walafiat hendak-Nya...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers