Wednesday, April 4, 2012

Symptom Insomnia

Insomnia...??? aper tuh..??

hrmmm...Insomnia tuh symptom tak boleh tidur malam... sejak kandungan aku masuk 7 bulan... aku susah nak tidur malam...pukul 2 pagi jer...aku dah mula terjaga...time mula nak tidur pulak...sangat susah nk lelapkan mata...sejam dua jam baru nak boleh tdo lepas tuh terjaga smula...sampai ke pagi...kul 5 baru nak boleh tdo...kul 545pg..alarm nset dah berbunyi...huhuhuuuu.....

masuk kerja....kepala aku dah pening22....tak cukup tidor...huhuhuu...
adakah ini salah satu punca aku turun berat badan...???

hopefully symptom nie tak berlarutan...huhuhuu....dan yang pasti skang nie...

AKU SANGAT MENGANTUKKKKKKKK...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers