Friday, April 6, 2012

Shoping Baju Baby : Siri ke 2

Suker sangat beli barang baby....boleh buatkan aku tersenyum satu harii...

setiap hari jumaat aku akan ikut en.husband pergi solat jumaat..eh..ikut jer..tp bukan pergi solat pun...pergi bershoping..hehehe...tp sebelum tuh aku akan dengar tazkirah n solat zohor jemaah lu...pastuh baru shoping hehehe...

shopping slalu tuh tidak lah..juz window shopping jer..tp hari nie...tetiba aku rasa nak beli baju baby 2 3 helai..heheheh...

mula22 aku jalan22 hall jualan tuh..tp xder pun barang baby..juz ader jual makan jer...satu sudut tuh..aku ternampak ader org jual asam, buah22, pendek kata semua berkenaan rojak22 lah...

aku tak berminat dengan asam22 tuh..tp mata aku terpandang kuah rojak...I LIKEeeee..... hehehe..ape lagi xbyk soal..aku terus jer tangkap 1 bekas kuah rojak mak bee...hehehe....balik keja nak singgah beli buah lah..hehehee....terliur nyerrr...nyamm22..

pastuh aku jalan22 kat tempat org jual kek...before tuh aku dah test kek22 kat tempat lain...tp tak berminat lah pulak...maybe xder rezeki dorg kot...so aku rasa sedap lak nak beli kek red velvet tuh...actually aku xder lah teringin sangat nak kek tuh...tp aku nak en.husband rasa kek tuh...hehehee....kat tempat kek tuh jugak dia ader jual serbuk cheese...dah lama aku cari serbuk tuh...buatan org islam dan sedap...nak guna, bancuh skit ngan air suam...senang.. leh tahan lama...hehehe..

so aku pun beli serbuk cheese & kek red velvet...hehehe..utk makan mlm ngan en.husband...

jam dah menunjukkan kul 2..so otw nak blk opis, en.husband jumpa member lama dia.. sementara dorg borak22, aku terperasan ader satu tmpat bwh escalator ader jual baju kanak22...so aku pun pegi belek222...

dalam belek22 tuh..aku tekad nak beli jugak baju baby...kompom baby dalam perut nie dah bersuka ria Ummi dia nak belikan baju baru..kan..kan...hehehehe...

macam biasa, aku klu beli baju mesti nak matching22...hehehe...so aku beli baju fesyen terkini utk baby aku...hehehhee....

baju baby nie xjual skali means baju+seluar...semua nyer asing22...so baju harga lain, seluar pun harga lain...so aku angkat 4helai....hehheeee...suka nyerr....aku tak capture picture lagi...nnt aku update kan picture baju tuh yer..hehehhe....

sebelum nie pun aku dah beli baju baju juz 2 pasang...siap jenama Disney lagi...berkilat22 baju baby aku...hahaha....suka222...


p/s : baju ummi pun xder jenama, murah22 plak tuh..huhuh...baju baby ag mahai...fuhh

2 comments:

  1. seronok baca blog ni.... santai....

    jemput ke blog akak, ada harga menarik untuk serbuk cheese jenama CHEEZE MAZ cheezemaz.blogspot.com

    ReplyDelete

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers