Thursday, October 18, 2012

Makin Rabun




Aduh...sakit nyer kepala aku......

tuh lah word yang selalu keluar dari mulut aku...hari22 mengeluh sakit kepala....sakit kepala nie jugak lah yang buat aku rasa xtenang, rasa nak marah kat org, rasa letih dan macam222 rasa lagi lah...yang jadi mangsa kompom22 en.husband...ciannn diaaa....jahat nyer akuu...cari mangsa yerr....aishhh...bukan aku kepala niee hah...

tp sebenar nyer aku xtahu punca aku sakit kepala...rupa22 nyer....mata aku semakin rabun...aku test mata aku tgk objek pada jarak tertentu...perghhh...

kompommm...

mata aku rabunn...bukan rabun tp semakin rabunn...huhuuhu...dan aku makin sedih...sbb aku jd mcm en.husband 24jam pakai spex....

nagessss...huhuhuu..

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers