Wednesday, October 10, 2012

Mood Shopping dah dtgggg.....

Mood Shopping aku dah datang dahhhh....hancur lahhh...nagesss....(padahal duit dah tinggal seciputtt)

aisshhh...nak shopping aper yerr....sejak ader anak nie...mood nk shoping bukan utk aku...tp utk anak terchentaa....fuhh...pokai lah ummii...

dah lah baju baby nie mahal22 belaka...tp di sebabkan kecomelan nyer terserlah...maka nyerrr...aku perabih kan jugak duit bank aku yg tgll seciputt tuh...waduhh...bikin miskin gini...

nampak gaya nyerr...raya haji nie...duduk umah diam22 lah yerr....heheheeh....

sebab utama mood shoping hadir dlm jiwa yg akan bikin aku pokai.....di sebabkan tension...

tak kisahlah tension sbb aper...yg pasti TENSIONN...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers