Tuesday, October 23, 2012

Masin Mulut Akuuu

Post Auni Mahu Terbang ....ayat aku "ader gak benda tertinggal kangg...."

mmg benar22 terjadi...yg tertinggal nyer bukan passport, bukan jugak kain baju....tp paling menyedihkan...tertinggal KAPAL TERBANGGGG.......

waaaaawaaaaaaa.....nagesss sekuat hatiii....waaaaa lagiii.....huhuhuhuu....

memandangkan mak n mak mentua dah datang dr kampung semata22 nk pegi medan...aku xsampai hati nk batal kan semua plan...

serba salah aku jadi nyerr....nak batal kan perjalanan ke Medan, hotel semua dah booking, tiket flight pulang ke Malaysia dah beli

nak teruskan perjalanan...kena beli tiket baru...serabut kepala otak aku...huhuhu

setelah aku berfikir sambil tawaf satu air port LLCT tuh...akhir nyer...aku buat keputusan...pergi jer lah..korban jer duit simpanan...huhuhuh..

beli tiket baru RM1625.00....perghhhh...gila pokai akuu...huhuhu...

aku akan cerita semua kisah aku di Medan...

best ke Medan...???? tunggu cerita aku akan dtg..

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers