Wednesday, June 1, 2011

Berpantang...hrmm...

Susah gak miscarriage nie...hrmm...kena berpantang gak...skang nie aku juz pantang makan jer...xder lak bertungku22...berurut pun tidak...juz mkn ubat herba utk kecutkan rahim jer...

Syukur alhamdulillah aku nie bukan sorg yg cerewet bab22 mkn...xkisah walaupun tiap22 hari makan nasik putih ngan ikan selar goreng...

Next to week aku blk kampung ag...utk berurut...hrmm...harap22 kesihatan aku beransur pulih...
Hari nie 1st day aku masuk keja selepas 2minggu aku bercuti....hrmm duk dlm aircond...sejuk lah pulak...walaupun dlm bilik aku nie...aku xpasang aircond....baju sejuk bawa tp duk dalam keter...nak pegi amik...kat luar hujan plak..fuh..cam ner yer....org tua22 kater dalam pantang jgn kena hujan...boleh menyebabkan kancing gigi...aduhhh....kaki aku dah mula sejuk...aku xbw stokin..cm ner nie...susah jugak berpantang tp kena datang keja...

Esok aku kena lebih get ready brg22 utk hadapi aircond yang bagi aku, dah macam musim winter dah...

Tadi aku ader baca forum...membincangkan tentang miscarriage nie...hrmm..
dorg ckp mkn sup ayam rebus dengan Chinese herb...mana nak carik chinese herb nie...aduhh....

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers