Thursday, December 15, 2011

CUKUP..???

Tajuk yang simple...klu setakat baca tajuk jer..kompom xfaham so kenalah baca isi nyer...baru lah kenyang opss barulah faham..hehehe...

CUKUP..??? tnya pakcik kedai mkn (pkm) time lunch hour tadi...

aku : nasi pakcik, makan..
pkm : nah..cukup???
aku : uishhh...byk nyerr...tp tgn dah ceduk lauk dah dan kembali ke meja makan
::
::
::
aku : alhamdulillah..kenyang...aikk...licin pinggan aku...hahahahaa
en.husband : hrmmm....sambil buat reaksi mata ke atas, mulut muncung...
aku : banyak nyer aku makan...hahahaha.....tetiba jer malu sendiri...huhuh


maybe letih sangat kot buat keja sehinggakan kelaparan melebihi had laju....aper lah aku merepek nie....

aper pun mesti pakcik tuh ckp "byk gler budak nie mkn" huhuhuh

p/s : xmo dah pegi kedai tuh..huhuh

1 comment:

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers