Thursday, December 29, 2011

Menjelang New Year 2012...

New Year..??? hrmm aper yg best nyer ngan new year masihi nie...xder aper22 makna dalam hidup aku..juz pertambahan umur jer...

aper aku kisah dengan umur...aku dah berkahwin, dan sedang menunggu kelahiran hamba Alllah yg bertaQwa..insyaAllah..Amin.

So aku xkisah sgt lah ngan tahun baru masihi nie...lainlah awal muharram...buku hisab kiri dan kanan di naikkan ke Arasy....sangat takut hisab kiri lebih berat...Wanauzubillahh...

sebenar nyer...aku bukan lah nk bercerita tentang new year...tp aku nak meluahkan rasa seronok sbb esok aku on leave...hari nie aku rasa sangat xlarat nak buat kerja...tah lah malas nyer rasa...berat jer badan nie.....

4 hari aku xperlu ngadap laptop kat opis nie..penat doh..1 hari aku annual leave, 2 hari weekend, 1 hari cuti ganti...wahhh...bahagia nyerr....4 hari cuti...sronok...sronok..sronok....

tentatif program utk esok..

1. keluar rumah awal pagi..hantar adik ipar (ai) pegi meeeting
2. sementara ai meeting kitorg yg xder kena mengena nie p jln22 lukk
3. solat jumaat di masjid Shah Alam
4. pegi umah mak sedara amik langsir..mak mentua kirim
5. p makan ais batu campur di seksyen 2.
6. pegi jenjalan kat i-city..
7. blk umah...heheeh

wahhh...jalan sakan...nie semua perancangan jadi ker tak Allah yang menentukan...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers