Tuesday, December 13, 2011

LEWAT

Hari nie aku n en.husband lewat lagi..terlajak bangun tido...nak buat mcm mana kan...tilam empuk sangat..huhuh...empuk ker??? hahahaha..

aper pun semalam aku xsempat nk iron baju...dah letih sgt gara22 tergesa22 kat gaint beli barang makanan skit...yg lawak nyer..boleh pulak en.husband ngigau kejut aku kul 3.38pagi suruh iron baju...hrmm macam tuh skali...nk kelakar aku di buat nyer....gara2 tersedar di pertengahan tidur maka nyerrr mmg susah lah aku nk pejam mata semula....so hasil nyer...terlewat bangun...

tp aku mcm biasa walau lambat mcm mana skali pun aku tetap tersenyum dan hadapi dengan tenang, sbb bagi aku pagi adalah permulaan kehidupan kita untuk sepanjang hari...insyaAllah klu permulaan harian dengan mood yang tenang dan baik...seharian kita juga akan tenang dan baik...

tapiiii....tapi lagi...huhuu...ketenangan dan senyuman aku hanya sekejap ajer....semua nie berlaku disebabkan keikhlasan aku tidak dihargai...so mood aku sgt222 toooo bad....

but now...i'm trying to motivate myself to more calm down... what i have to do first?? of course call my mom...my mom always beside me..luv her so much..muaahhh

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers