Monday, March 26, 2012

28 Weeks

kejap jer masa berlalu...macam-macam aku tempuhi...sedar tak sedar aku dah masuk 28 minggu dah...tinggal lagi 11 minggu 5 hari jer lagi = 82 hari...tak sangka aku bakal bergelar ibu....

sekejap tadi aku dapat email, ofismate aku dah bersalin...tahniah utk kak siti yer...selamat berpantang.

antar wish22 utk kak. siti tuh...aku tertarik ngan satu email nie... bunyi nyer gini

"senang nyer menjadi seorang isteri berbanding seorang ibu"

hrmm....kata-kata tuh menunjukkan betapa susah nyer nak menjadi seorang ibu kepada anak-anak yang solehah...klu anak-anak tersebut berjaya menjadi doktor, engineer, guru...tp agama di belakangkan...maka gagal lah seorang ibubapa tersebut dalam mendidik anak22 nyer...
aku berdoa agar aku dapat beri didikan agama yang terbaik utk anak-anak aku seiring dengan didikan akedemik nyer...insyaAllah...dengan nawaitu yang ikhlas dan amanah Allah mendidik umat Nabi Muhammad, aku yakin Allah akan menbantu aku...Amin.

Ya Allah bantulah aku, lindunglah aku, didiklah aku agar aku menjadi ibu yang mithali dan hamba yang penyabar..Amin

ilutrasi baby aku dalam kandungan 28 week:



reference : http://www.babycenter.com/fetal-development-images-28-weeks

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers