Friday, March 23, 2012

Kerana Mu Salindah.

Di sebabkan aku makan makanan tambah nie lah, buat aku terpaksa bersabar....
::
::
::
::
::
::
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

google pic

klu makan benda alah nie...aku kena pantang kafien...that's mean aku kena lah pantang minum kopi , nescafe yang bau nyer semerbak...2 kilo meter pun dah bau...sedapppp nyerr...tambah22 kat opis nie...sgt22 lah bz so kejap22 aku bau nescafe, wahh...bikin aku terliur jerr..huhuhu...

9 bulan mengandung, 9 bulan jugak lah aku kena berpantang...derita nyerr...dah lah skang nie aku batuk berkahak...ais pun tak dapat mkn...fuh..siksa22...dah macam org berpantang beranak pulak....

demi utk kesihatan aku sendiri terpaksa lah aku lawan nafsu mkn niee....huhuhuhuu....

wahhhhh sedapp nyerr kopi aissss...huhuhu
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
v
v
v
v
v
v
v
v

google pic

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers