Friday, March 16, 2012

Selera Makan

Aku dapat rasakan selera makan aku semakin kurang....aku tak selera nak makan nasi..just nak makan sumthing yang menyelerakan..but what the food make me menitik air liur...huhuhu...always search blog22 masakan..but still xder hati rasa nak makan...tak terliur pun..tp mulut cakap sedap....konon jer lah...

cian baby..mesti dia lapar kan...Ummi dia asyik xder selera jer...slalu nyer...klu dah hampir sarat nie..makan berselera....tp aku nie lain skit...hrmmm...baby semakin aktif...kadang22 aku rasa letih sangat sebab baby kuat menendang....hrmm...aper pun aku rasa hepi sangat bila baby menendang...sanggup aku stop buat keja...dan duduk dalam keadaan selesa..kasi change baby menendang dengan sempurna..hahaha...ader erk cam tuh..

pesanan Ummi : dalam perut nie, nak tendang ke nak cubit ker nak tarik usus ker...buat lah yer...esok22 dah kuar.. xleh dah nak nendang22 n cubit22 Ummi...nnt tuhan marah....hehehee...
Aper pun Ummi rasa baby lagi selamat dalam perut Ummi.. sebab Ummi rasa baby lagi selamat...nnt Ummi xleh bawa baby masuk opis dahh...kena tinggal di umah pengasuh...cian diaa...

Sayang baby Ummi always n forever.

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers