Tuesday, December 21, 2010

Batuk Kering+Batuk Basah+TB~~~

batuk...lama dah aku batuk...batuk smpai asma, batuk smpai deman, batuk smpai migrin pun ader...tp kali nie...aku p klinik nak amik MC...skali doktor syak aku ader TB..perghh...nyesal aku ckp batuk...huhuhuu....dia tgk kes penyakit before22 nie...suma nyer batuk jerr...skali....doktor tuh nak wat ujian makmal utk kahak aku.....perghh...2 botol besar tuh dia nak amik sample kahak aku...ish...malu aku...org nk amik kahak aku...huhuhu.....last22 aku ckp aku nk blk KL....then dia suruh aku wat rawatan susulan kt klinik berdekatan di KL...aduh....aku nie bukan berminat sgt nk jumpa doktor nie...klu ensem ok gak....huhuhuuu...hope aku xder pa per ea...sihat22 sokma jer...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers