Friday, December 24, 2010

Esok....

Ada aper ngan esok (25th Dec 2010)....xmas...blk kampung...berkumpul ahli kuarga...pertambahan ahli kuarga...or leh mkn bubur asyura...emmm....nyamm...sedap nyer...

dah 4 tahun aku tak makan bubur asyura...Ya Allah...sedap nyer....maklumlah...duk kat Sarawak lu...mana nak carik bubur asyura...setiap kali tiba time asyura...aku berdepan ngan nota22 kuliah, asgmt, kelas22 dan skang....syukur alhamdulillah...berkat doa mak n arwah abah dan jugak kesabaran yg tinggi akhir nyer aku kembali dimana aku berasal....

blk keja jap lagi aku akan bertolak blk ke Kedah...dan paling mengembirakan aku....suma adik beradik n ipar duai...suma ader kat umah...

slalu nyer...kalau berkumpul ahli kuarga pon...pasti ader jer yg xcukup...dulu...aku slalu jer xder....maklumlah...duk sekolah ag...nak blk slalu pun...tmbng sajer ...dah blh mkn utk 2 bulan...
skang....adik aku nawar lak yg duk kat MIRI...erm..kali nie dia blk pon sebab dia dalam pantang so dapat lah berkumpul reramai....hehehehee....

Syukur lah...pertemuan semua ahli keluarga dapat mengeratkan hubungan silaturrahim...

Aper pun...doakan perjalanan kami selamat pergi dan selamat pulang dan selamat segala-galanya....Aminn...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers