Friday, December 3, 2010

mohammad naufal atiQ...

hari nie 3hb Dec 2010 jam 1.27pm...lahirlah sorang lagi khalifah Allah...merangkap anak menakan/anak buah/anak sedara aku....ermm....lengkap lah 1 keluarga adik aku...erm...aku berdoa agar ibu n anak sihat cepat...xsabar nak jumpa anak buah aku yang baru...hehehe...dah 4 org anak buah aku dari 3 org ibu...wah...bertambahlah duit raya tahun depan....rasa cam nak p shopping baju baby jer...syok nyer....erm..

nak pilih warna aper ea...memandangkan ari nie aku pakai baju hijau n ari jumaat...aku nak beli baju kaler ijau lah...sejuk mata memendang...hehheehe....miss u naufal...muaaahhh...

blk cepat yer naufal...mak lang nak ciummm....muaah...hhehehehe....

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers