Wednesday, December 29, 2010

Ader ker patut...?????

ehheheee...hahahaa....gelak lu b4 taip aper22...hahahahaaa...gelak lagi...malu lak nak tulis pasal benda nie...hehehehee...awal pg aku masuk pantry nak panas kan air...ader lah sorg staff nie tegur aku...

Ader ker patut dia ckp muka aku dah mcm org dah kawin..(aku ok lagi), pastuh bler aku ckp xkawin ag...dia leh lak kater aku muka cam 30-an...bonggok lah...kan xpasal22 kena maki...xberkat gaji dia ari nie...eeeiiii....geram nyer...elozz...i xknl u tau...n u xknl i...suka ati mak bapak tiri dia jer...mcm lah muka dia nmpk younggg sgt...aku rasa cam nak beli cermin n kasik hadiah kat dia...xpon....aku kasik spex besau punnyaaa kat dia...

Adoii...ader jugak org cam nie...erm...boleh lak...dia ckp kt aku, yg dia nie sorg yg terus terang...tp yg pelik nyer...salam xkasi...say hai pon tidak...tiba22 sound direct...perghh....hilang ayu aku ari nie...comei22 aku pakai kebaya...dah jd cm rupa nenek kebayan dah.....huhuhu...

pada aku...berterus terang tuh..baguss...tp biar lah bertempat...ader benda kiter perlu berterus terang...ader benda kiter perlu diam...aper yg penting...jaga lah percakapan...supaya...aper yg kiter ckp, tak menguriskan perasaan org...

Bila perasaan org terguris...bermakna kiter dah wat salah ngan org tuh...walaupun kiter dah mintak maaf...adakah benar org tuh memaafkan kiter...mohon lah maaf...bukan skali...tp berkali22...kerana...maaf mudah utk di pohon tp perasaan yang terluka...bolehkah pulih dlm sekelip mata....

Saya mintak maaff kepada anda semua...andai kata...saya telah menguris perasaan anda..samada secara langsung atau tidak langsung....maafkan saya..

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers