Friday, December 17, 2010

Dah abis....

Akhir nyer....dah abis da beli suma barang...tinggal nak hias jer ag...suka nyer aku, KD blanja dompet polo kat aku...aku nak pakai skang tp dia xkasik...KD nk wat hantaran jugak...huuhuuu...xsabar nak pakai dompet br...huhuh...

minggu nie aku training 3 hari di bndar tasik selatan...erm...masuk ari ke2..aku dah demam+cerry berry....fuh...tgh makan nasi pun aku terpaksa lari p toilet...huhuhu...

masuk ari nie...3 hari aku demam...huuhu....time mlm lagi lah menjadi22 demam aku....xlarat sgt..badan aku lemah jer....bw keter pun lali jer....

sok aku nak blk kedah...nak amik mak n adik22 kat airport penang...hope aku kembali sihat sprt sedia kala..AMIN...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers