Monday, October 12, 2009

Hari Makan Sedunia....

sabtu 10hb 10, family aku dapat jemputan hari raya bekas parajurit kedah...bab makan jauh mana pun mustahil lah aku nak tolok...rezeki oOooo....hheheh...aku pegi 3 org adik,mak n aku...nawat xpegi, org bz uruskan hal22 dia nak kawin....mula22 tuh janji ngan mak aku nyer geng awal pagi dah nak bertolak (8.00am) kitorg pon kuar umah konon nyer nak berkumpullah...skali hampir sejam kami nunggu...uper22 nyer dorg dah tukar time kul 1030 pg br nak bertolak...yg lawak nyer mak aku majuk xnak pegi dah...hahaha...maktom (kwn mak aku) pujuk22 last22 mak aku nak pegi...so kami blk lah umah rehat22..aku nie tdo siap leh mimpi22 ag...hehhehe...pastu kwn mak aku sorg ag..tah nama aper tah...datang jemput kitorg kat umah...

smapai kat sana jer...serrrannngggg....makan ngan sepuas hati nyer....sedap22 makan...ujan lebat lak...tp melantak xkurang nyer...suma makanan yang ader kat c2 aku melantak...kkikiiikiii...makan free maaa....makcik rozi pon ader kat c2...ah..aku peduli aper...xder nyer cover22 mkn...melantak secukup nyer ar....heheheh....

pas makan kami pon solat22 n tgk umah kelahiran mahathir....pastu blk....

blik umah jer...terus jer ktorg pegi kenduri blkg umah...ude kawin...lama aku xtgk ude..skali pandang ader iras22 abg zaki lak...suma tu kisah lama....malas nak ingat dah...

blk dr kenduri blk umah...start keter pegi kenduri umah cik maznah lak...anak pompuan dia kawin...aish...suma tempat aku melantak nasik nie...adoi..cm ner nak diet nie...dugaan tul...huhuhuh...

lepas umah makcik maznah...ktorg terus ke sg.petani pegi kenduri naik haji.. Encik (ustz kagat) kat tmpt nawat wat OJT ...kt c2..makan nasi ag...wah..mmg kembong perut kalah cik ikan kembong.....

pastu singgah masjid solat asar..then singgah sendayu tinggi n OLI...nawat ble ubat kurus dia...mak cam biasa beli brg niaga dia lah...hehehe....

blk umah..masing22 ngan perot boroi...kikikiiii....xsenonoh nyer pompuan...coverrr perut tu weiiii......tdo lah kami 1 fmly dlm kekenyangan...brrr..opsss...alhamdulillah....heheh....zzzZZzzzzz

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers