Thursday, October 15, 2009

Semangat tahap gaban nieh....

aper yg semangat erk...tah aku pon xtau...belasah jer..tp aper yg pasti aku dah malas nak layan peminat22 laki22 kat luar sana tuh...fuh...ader peminat ker..ahakz..perasan siot...kah..kahh...

skang nieh aku asyik ulang alik masuk kem jer...lama22 jatuh cinta gak aku nie kat org yg DUTY kat gate tuh...ehh...tetiba lak..gataii lak memalam nie..nie suma adik aku nyer pasal lah nie...salah kan org ea....ceh..xsmpai sesaat kate xnk layan laki..skali tergatal lak...ops..melayu mmg mudah lupa....tetiba teringat lagu Rossa "Hey Ladies" lagu nie wat aku hepi sgt...lagu nie kasi semangat kat aku supaya aku lebih berwaspada ngan laki...tobat aku nak caya kat laki dah...mula222 mulut manis kalah gula...lama22 busuk kalah biji petai, jering, belacan, budu, cencaluk, tempoyak..eh yer ker..ahhh belasah jer...

busuk punya laki-laki...gua talak heran sama lu org...

adeh...susah ar cam nie...aku nie nama jer pakai nset 2 3...tapi aper pun xdak...dah lah kedit xder...bateri pon xdak..gila benggap miskin aku nie...huhuhu...sia22 jer pakai nset 2 3...baik aku kasik kat anak buah aku...buat dia tepon operator...ceh..kecik22 pandai goda operator ea...

mana lah pegi nyer charger pusaka aku nie...adoi..dah lah charger aku tu pecah..tp xper..selagi blh guna, akan ku guna sehingga akhir hayat ku...mana charger aku nieehhhh...penat dah aku cari..smpai kan dlm tong smpah aku carik..mana tau kot22 harta pusaka aku tuh di buang oleh bonda n adinda aku...diorg tuh bukan nyer tahu hal ehwal pusaka aku...aku mintak charger sony, diorg tnya kecik ke besau...comfuse aku...sony ade kecik besau ker...???..lorr patut lah tnya aneh sgt..uper nyer diorg kasi charger nokia yg cucuk tuh ader kecik besau...ish22...mmg tak berteknology canggih tul..

nmpk nyer..sunyi sepi lah nset aku ea..tp..bukan ker sokmo jer sunyi...aku nk msg org kedit xder..org nak contact aku...hampehh...jgn harap lah...adakah nombor tepon aku xsepopular cam nombor polis, bomba ker..adeh..

klu lah tinga aku nie leh ckp,kompom tinga aku nie jerit terlolong gara22 aku putar lagu rossa nie non stop..hahahaha...nasib ko lah tinga...

eh...aku bukak "kekasih" aku nie..nak wat keja..tp lain lak jadi nyer...dah22 aku nak wat report...tp dah ngantuk nieh..adeh..kompom masuk opis tersengguk22 cam burung pungguk rindu kan tilam bantal...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers