Thursday, October 22, 2009

lepas 1 bebanan....

Ahhh...lega nyer....lepas 1 bebanan aku...smlm tp time siang ar...hheheh...lecture dah wat penilaian LI aku dah...alhamdulillah..suma nyer setel...lec aku nie dtg time aku tgh makan (rehat jam 1030am) dah dtg pon time makn kompom aku tgh mkn la...so 1 place aku bw lec aku tuh..p kantin ar..ahakzz...aku kasi teh tarik ais satu...amaran ar..nie xder kena mengena ngan membodek k...nasib kat tmpt LI aku nie teh tarik free jer...jimat duit aku...hahaha....

aku pon mkn ngan tahap gelojoh nyer...then bw lec aku tuh p naik opis aku...ceh sejak ble lak aku ader opis nie...ahakz...prasan...

pastu aku pon present kat lec aku tuh dgn penoh smgt membara, last22 dia ckp dia xpaham aper pon..huuhuu...penat jer aku citer kat dia pnjg lebar...pastu lec aku ckp..dia xth sgt ngan flow networking nie..major aku tuh...fuh..dah lec aku tuh terus terang kater dia xreti so aku pon terus terangan aku kelentong dia ngan benda22 network nie...ahhahahaah.....

abis jer aku present....ktorg pon sembang(lari tajuk tul)...dia jumpa aku nyer co-supervisor..tah per dia nak ckp aku pon xtau...ngumpat aku kot...huhuh...tepat kul 12 jer..dia nak blk, laki dia dah tunggu kat luar kilang..aku antar dia kat loby jer...

aku ckp kat pn. babai puan, result saya jgn di abai...hehehe...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers