Tuesday, October 13, 2009

ku tak sanggup kehilangan nyer......

sabtu yang malang...fuh..xbaik oOooo ckp cm tuh...tp nak ckp gak...kuar ari sabtu p bank simpan duit raya adik22 aku...perghhh...duit diorg 3 kali ganda banyak pada aku...huhu...nmpk nyer aku lah manusia pling miskin dlm umah aku...cian aku...huuhu....



b4 p SP mak aku ajak p Bedong lu amik borang sekolah kat adik aku..lepas tu br gerak p SP..p bank...adik n mak aku p tgk kad kawin...so aku menjadi penunggu setia kat bank tu mean tunggu giliran..pergh ..ramai gler org...tersengguk22 aku kt bank tuh...klu tdo compom leh mimpi p london pastu u-turn blk...pon blum tentu leh smpai giliran aku...tetiba..jeng22...eh cam ner aku leh beratur kat kfc lak nie...huhuh....weages 1 + coeslow big size 1...heheh konon22 mkn cara org berdiet ar nie...skali dtg lah ahli22 persatuan serang...huhuh...so mkn tuh kena share 4org...xper22 diet222....huhuh...lapo...lmbt nyer bank nie...pastu adik aku memekik...k.illllaaaah nombor dah smpai...dengan pantas...aku lari ker kuanter...nah amik ko 5 buku bank skali hadap...

pastu kitorg pon p masjid rahman semyg zohor kat ctu...ops...asal mak aku solat xabis ag dah bangun...uper22 nyer dia kentut ops terlepas ckp lak...sori mom....hehehe kentut angin lah tu...perut mintak makanan....smbil nyanyi22 lagu keroncong aidilfitri...huhu...lapo siot...

pastu kitorg pon p mkn bihun sup...slalu nyer kitorg mkn bihun sup ajinamoto kt kedai tut..tut..di rahsiakan...kali nie ader port bihun sup baru..sodap...hehehe...layan..

pastu kitor p tempah baju adik aku...so kitorg pegi lah kat kedai kain joo wah...dpt lah 3 meter kain kat ctu utk wat lining....

dengan rasa suka ria...kami antr kain tuh kat tailor tetap kitorg...pastu singgah esso isi perot kete lak...then..blk umah....smpai jer umah aku baring22 berbantal kan lengan....warghhhh.........tidaaakkkkkkkkkkkkkkkkk............................

rantai tangan aku xdak kat tangan...kat kaki lagi lah xdak...........huhuhuhuh............puas aku cari kiri kanan depan blkg...xdak jugak...huhuh...sedih nyer...hadiah dr mak aku...br jer beli masa raya ari tuh....huhuhu....

lepas solat maghrib...aku yg xder selera nk mandi terus ajak mak aku g cari kat SP...mana tempat kitorg singgah suma kitorg pegi....

cuma kedai22 kain tuh jer xpegi...coz dah tutup...kami p tmpt masjid rahman...cari22 xjumpa gak...kpala aku dah buntu cm batu dah...huhuu....pastu imam masjid tuh kasik petua kat aku...wat solat hajat+bc bismillah 44kali+al-fatihah 44 kali....then kami blk umah dlm kehampaan....huhu...

hidup ku mula kucar kacir...lalu aku memutus kan utk tidak pakai barang kemas di tgn...dng segara aku buka suma cincin yg ada..kasi mak aku simpan...owh tidak...ku xsanggup berpisah ngan cincin ku...dah 11thn aku pakai cincin tuh....aku terasa kehilangan yg amat sgt...tidak...kata kan tidak pada rokok..huhu..xder kena mengena pon bonggok...pegi sana jgn kcu aku....aku tgh stress.....

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers