Friday, October 9, 2009

raGam oranG

tiap22 ari klu bunyi jer loceng pejabat kul 520...syarikat nie ada loceng ble time rehat+blk keja..cm besa lah aku klu bab22 nak blk nie laju jer...sanggup aku lari pecut walaupun time tuh aku pakai baju kebaya....adeh...aper ag aku naik moto pecut selaju22 nyer coz aku nak g amik adik aku lak kt kem...skali aku tgk ader lah mamat 2 org nie bw moto...perghh...mak aii...gaya cam ali devidson...nyampah lak aku tgk...malas ar aku follow mamat nie...then aku pon potong ar mamat 2 org nie dengan kelajuan 40km jer...eksyen jer lebih bw moto cam kura222...huhuh...



ari nie lak aku rasa...aku lah manusia yg layak dipanggil pembunuh bersiri...huhuhu... huhu...lepas jer aku antar adik aku g keja ..aku pon pecut lak nk g kerja, aku ikut jalan lagenda height/sg.jagung...time nak kuar simpang jlan tu..aku dah nmpk ader tikus mati so aku pun ngelak lah...skali aku terr langgar smpai berkecai...cian nyer...tp...aku rasa cam nak muntah jer...huhuhu....terus rasa mual xlalu mkn...tp bos ajak kuar mkn reramai dia nk blnja heheh...abis gak nasik sepinggan+sup daging semangkuk+sotong bakar+ulam22+air asam tomato...selera tetiba...lazat owh...huhuhuhu...alhamdulillah....kikiki
makan free mmg sodap..huhu

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers