Monday, January 3, 2011

1st day working in de year 2011..

Awal22 tahun dah banyak dugaan...aduh...ari nieh serba xkena...erm....awal pg nie...p amik adik ipar aku utk lapor kat transit...dia turun bus kat Bukit Jalil..aku pon bergegas p amik dia dlm kul 630 pg...warghhh jem nyer...

Br aku ingat...rupa nyer arinie dah start bukak sekolah utk sesi pertama...huhuhu patut lah subuh hari dah jem...

ingat nk suruh adik ipar naik lrt jer...skali..cian dia bw brg banyak...so antar dia jer lah kat jalan padang tembak kat UTM Jln Semarak...fuh...aku xtau jalan nk p sana...warghhh...cam ner nie...huhuhu...

Arghhh belasah jer lah...abis satu KL aku pusing n patah balik..huhu...peduli lah jln jauh ker dekat janji smpai...huhuhu....akhir nyer smpai gak...

lepas tuh...p amik KD kat masjid jamek...then...p jalan brunei...tempah kad kawin...alhamdulillah..selesai satu keja...huhuhuuu...

hope kad kawin siap b4 14hb...cian kat mak...xsempat nak edar kad kat sedara mara222....
Semoga di Permudahkan segala22 nya

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers