Friday, January 7, 2011

bad DaY~~~~

Tension nyer akuuu...ari jumaat nan indah...sepatut nyer aku hepi n tenang bangat...setenang hijau nyer baju aku...tp aku di duga dengan seribu dugaan ...yang amat memening kan....huhuhuhuu....

bermula semalam...aku KLIA amik KD dr outstation, lambat nyer dia kuar...jenuh aku tunggu...nasib lah aku nie berteman...dah ngan perut lapor...

dah gerak dr KLIA...kitorg tersalah jalan...so..jauh nak p UPM smula...utk antar kwn aku...aku ingat lepas antar kwn aku...ingat dia nk p mkn...skali dia nak blk coz dorg dah mkn dlm flight...cian aku kebuluran...

smpai umah...aku ingat nk rebus sosej aku....skali..sosej aku xder....plastik sosej dlm tong sampah dah...erm...perghhh...meletop hati aku...gerammmm nyerr....

bgn pagi nie...aku amik tudung kat ampaian...nk iron...utk pakai jap ag...aku sangkut kat kerusi...aku siap mandi+++...nak iron tudung...skali tudung aku teralih tempat...aku budget...ader org alih kan...so...aku amik+pegang tudung tuh...aku dah syak...tudung nie bukan aku punya...pergghhhh...meradang ag...dah lah tudung nie lembut..pakai xjadi....warghhhh...

KD smpai...dlm kul 9...lambat nyer...huhuhu..kul baper lah aku nak masuk keja nie...huhuhuh...geram222....

nk kuar...bukak solex pintu pagar...solex xleh bukak pulak...gara22 solex tuh dah berkarat...aku pagl KD yg tunggu dlm keter...tolong bukak kan kunci solex....skali KD pon xdapat bukak...lama jugak kitrog cuba bukak...xdapat222....skali KD suruh masuk umah...amik minyak masak...
terpaksalah aku masuk rumah yang dah siap berkunci...amik minyak...tp aku amik minyak johnson...hhuhu...pastu br leh bukak...aduhhh....

perut lapar....smlm xmkn..pagi nie pon mkn lambat...gerak p opis...kul 930am....ingat jlan xjem...skali jem jugakkk...wahhh hepy nyer aku jem...arghhh....huhuhuhu...

smpai opis...cari nset..nset xdak...rupa nyer...tertinggal dalam keter lak...p amik lakk...

bukak laptop...pasang suma...skali mouse xleh detect pulak...perghhh...aku dah mula geram...tiga22 port aku try...aku shutdown pc smula...pasang smula...2 3 kali aku wat..xdapt222...last222...

~~~~air mata aku pun terderaiiiiii~~~~~sebak nyer~~~~

huhuhu....nie lah yang dinamakan "BAD DAY"

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers