Tuesday, January 11, 2011

Gara22 kucing...






Dalam minggu nie....mood aku slalu jer down....ermm...ari nie aku hepy walaupun aku bangun lambat, jam 830am baru aku gerak p opis...ermm....agak kelam kabut jugak lah..


mood aku berubah baikk...gara22 sekor kucing...ermmm....comel nyerr....
masa aku nak u-turn keter, ader kucing comel atas tembok tepi pagar umah aku...then..si cute nie nmpk aku gerakkan keter, terus si cute nie lari sembunyi belakang tong sampah...bile keter aku makin dekat ngan tong smpah tuh...terus si cute nie lompat masuk dalam tong sampah...hahahaha....pastu si cute nie kuarkan kepala dia skit...mcm nak ngedap aku lak...hahahaa...lucu aku perhatikan karenah dia...terhibur aku...

bler keter aku gerak jauh dr tong sampah tuh...br lah si cute nie kuar dr tong sampah tuh..fuh..kelakar nyer dia...

ermm....aku sayang pada haiwan nie...tp aku xleh dekat ngan spesis berbulu...aku alahan...hhuhuhu...

cian junior...slalu nak manja22...tp maafkn akak yer...akak xleh dekat ngan junior...demi kesihatan akak....

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers